Grecia - Thassos - Limenaria Grecia - Thassos - Potos Grecia - Thassos - Limenaria Grecia - Thassos - Potos
română english
Thassos.ro » Thassos si Romania

Impresii de calatorie:
"Superba Insula!"

4 octombrie 2006

M-am intors si eu ieri din Thassos. Superba insula! Oamenii stiu sa faca turism, nu ca la noi! Noi am fost in Potos, cu Europa Travel, carora sincer nu am nimic sa le reprosez, s-a mers bine tot drumul (la intoarcere am plecat la 19.30 din Kavala si la 7.30 eram in vama la Giurgiu). Masa nu am avut-o rezervata din Romania, dar am mancat tot la taverna Irene unde aveau platite mesele romanii. Portiile erau imense, totul se servea pe platouri, nu pe farfurii. De exemplu o friptura de pui includea: cartofi prajiti, 2 fripturi de pui cat palma, tzatichi si salata, cam la 5-6 euro/portie. Plus, pentru ca eram romani, aveam reducere de 10-15% la preturile de lista. Si ca bonus, in fiecare zi, la sfarsitul mesei aduceau inghetata gratis. Pe plaja am stat la sezlongurile de la barul Anonymus, unde patronii erau de o amabilitate iesita din comun (efectiv trebuia sa ne rugam de ei sa opreasca bacsisul!). Plus, ca la orice comandam, ne mai aducea ceva in plus (la bere aducea chipsuri si alune, la cocktailuri aducea o farfurioara cu fructe.... si la plecare seara ne mai dadeau si cate un mini cocktail cadou, sa ne ajunga de drum! . Pentru sezlonguri nu plateam nimic, am inteles de la agentie ca trebuie doar sa comandam ceva.... Dar erau si unii romani care nu comandau nimic si stateau toata ziua pe sezlonguri.

Intr-o zi am inchiriat o masina de la Hermes (unde erau cele mai mici preturi), cu 28 Euro un Hyundai Atos cu care am facut turul insulei. Golden Beach e superba, iar Paradise Beach e ok (peisajul se merita, dar in rest.... apa era mica, de te saturai de mers si tot pana la genunchi iti ajungea, sezlongurile erau 3 euro/pers, era o singura taverna pe plaja (si mai scumpa decat in Potos, evident!).

In alta zi am mers la Aliki cu autobuzul (1.90 Euro/pers). Acolo mi-a placut cel mai mult: apa verde, limpede, nisipul fin, sezlongurile moca (noi am comandat ceva oricum ca muream de sete toata ziua, dar la fel ca in Potos, i-am vazut pe unii ca stateau fara sa cumpere nimic).

In concluzie, Thassos a meritat din plin tot drumul cu autocarul si singurul nostru regret a fost ca nu ne-am cumparat un sejur dublu, de 15 zile.

» vezi toate impresiile...